Linda Thorén

Lite av Linda

Vad tänker jag nu då med bloggandet såhär i min return. Tänker la att ni ska få följa med i min vardag här, även om det är ganska oglamorös och rutinmässig. Det var verkligen det jag längtade efter när jag lämnade Zambia, en vardag där man kunde ana lite vad som skulle hända under dagen. Lol.

Men jag är ju också FRUKTANSVÄRT nostalgisk av mig och är en sån person som scrollar långt bak i arkiven och minns en massa. Så kanske blir det lite throwbacks till resor jag gjort när jag inte bloggat, kanske blir det lite inspo om ditten och datten, kanske blir det lite flammel om vad jag tänker på. Vi får se. Nu ska jag i alla fall börja knåpa ihop ett 2017 inlägg så att vi kan knyta ihop den säcken. Ni vet ju kanske inte ens vad jag sysslar med här?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress