Linda Thorén

Trögstart
Trögstartad min den här comebacken ! Har inte hunnit fått ihop något 2017 inlägg än och då har jag dragit mig för att skriva något alls.
 
Det har också varit fruktansvärt februarigrått så all energi och lust försvunnit.  Så mycket regn att Seine svämmat över och nu förra veckan hade vi så mycket snö att man kunde åka skidor i mont martre.
Jag har också haft fullt upp med en slutuppgift i en av kurserna i grafisk design jag läste förra terminen.  Först hade jag struntar i den helt och hållet och ba skit samma, sen fick ett nytt slutdatum för dom som inte skickat in allt. Då tusan fick jag motivationen tillbaka och nu har jag suttit dag och natt i två veckor med en uppgift vi hade mer än två månad på oss att göra.
Men har ju haft trevligt också! Typ haft inflyttningsfest i nya lägenheten, varit på födelsedagsfirande och tittat på musikal med Anna. Mycket Anna nu i denna blogg, men vet att hon läser, hejhej Anna! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress