Linda Thorén

Roadtrip
 
Nu är jag inne på min sista riktiga dag här i swaziland. Vilken himla fin tid jag har haft! Superkul att vara tillbaka på magubheleni! Spenderade två dagar där och bodde hemma hos Roseth. Vi varvade viktiga samtal med varma kramar. Jag fick ha matte i en tvåa, äta frukost och lunch, jag fotade 200 bilder, gjorde klappramsor och fick se all förändring på skolan som yebo varit en del av.

Sen styrde jag min lilla bil mot Manzini! Jag har nu tre dagar varit busy med att bara hänga med dessa fantastiska tjejer! Ett väldigt roligt sätt att resa detta, att åka från hem till hem och verkligen bli en del av kulturen. Ibland med approchen "du är vår gäst så sitt ner och relaxa" och ibland "Linda du är en del av familjen så hjälp till här."

Imorgon åker jag mot denna lilla roadtrips sista destination  Emkhuzweni och sen tillbaka mot Johannesburg för att flyga hem. Oh så märkligt.

Vi hörs!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress