Linda Thorén

NKPG

Har nu spenderat tre dagar i min kära hemstad! Det är verkligen min kära hemstad! Älskar Norrköping. Man blir helt glad när man rullar in på promenaderna!

Har catchat up med massor av vänner som jag har här. Har också guidat och kört runt på Tangui och Clemence, vänner från tiden i Nantes. Har alltså inte kommit ifrån franskan även om jag är i Sverige, bra kanske?

I måndags efter brunch med fransmän kom först Sofia hem till mig och till kvällen kom ytterligare tre tjejer för middag, badtunna och en massa massa praaaat!

Tisdag och självaste fet tisdagen! Hägde lite med faster i tygbutiken, fikade med Filip och sen myste sönder hos shofypod.

I onsdags tog jag hand om våra fransmän, fikade med My, körde till flygplatsen i Linköping, åt med Lina och hände på bar med Dacku Danne och Jessica. 
 
 
I min kära hemstad så är det ju då inte bara promenadern jag älskar. Det är ju alla dom där ↑
 
Nu är det skidor i ett par dagar som gäller! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress