Linda Thorén

Helgen
I Lördags vaknade jag upp tillsammans med Bardh och Jessica och vi hade en långsam och mysig luciamorgon. Emma fyllde år så jag gick upp och grattade henne och återvände sedan tillbaka till brudarna med tårta! Sjukt bra start på dagen!
Vi hann julhandla lite inne i Paris innan jag sen skulle iväg för att sjunga
 
Jag och Mathilde åkte efter våra 4konserter iväg och träffade lite fölk på comptoir général, världens coolaste ställe. En bar/museum/secondhand affär men coola människor, goda drinkar och häftiga lokaler! Gå dit!
 
Jag fortsatte kvällen med att möta upp SG tjejerna på Champsan och gick hem i natten tillsammans med mi vän som hade vantar på fötterna och skorna på händerna. 
 
På söndagen var det ytterligare två luciakonserter och sen åkte jag hem till SG för att titta på Hungergames La Révolte på bio med Linnea. Vi såg den på franska, va ganska nice och Linnea hade läst böckerna så hon kunde fylla i luckorna där man inte förstått. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress