Linda Thorén

Sommartider hejhej

Efter en grå och regnig start på våren har vi nu kompenserats med riktig sommarvärme ett tag!

Bilder från i lördags. Jag och Julia carpade fredagskvällen med att gå en 5 minuters kvällsprommenad i obekväma skor, för att sedan återvända hem och gå och lägga oss. mmmmmm. I lördags vaknade vi då pigga och glada och redan klockan 10 var vi ute och gjorde stan i ett soligt och relativt folktomt Paris. Vid lunchtid hamnade vi sen vid kajen, som så ofta nu för tiden. Brände mig i nacken den dagen trots att jag mest satt i  skuggan. Men så blir det la kanske när hela dagar spenderas i stark vårsol. 

Efter lunch med Julia anslöt min kompis Klara och efter ett par timmar till på kajen åkte jag till Champs de Mars för att möta upp Daniel och Diane med sällskap för att sedan fortsätta mot inflyttningsfest hos Pierre.


Trots bränd nacke spenderades även söndagen uteslutandes ute i solen. Mötte upp Victoria och gick på Hillsong och åt baguette i Luxembourg parken med ett gäng kömpisar. Nostalgiskt för vi gjorde precis samma sak för ett halvår sedan, då med några random killar, varav en nu är hennes pojkvän. Livet?!? 

 
Flätade håret till inflyttningsfesten kvällen innan och pga tidsbrist på morgonen sprang jag iväg med samma frilla. Men shit vad snygg jag va? Lite skönt "jag bryr mig inte rufsig" dessutom. Utöver bra hår syns även världens absolut godaste lilla smörgås på bilden. Förstår man kanske på mitt njut-face. En liten man i en glasbur full av färska ingredienser slänger ihop en liten dröm-macka för en femma. Perfekt till picknicken. Ligger här
 
Jag och Victoria lämnade efter långpicknick vårt sällskap och gick för att äta glass med Julia vid vattnet i Bastille. Sen började det regna och man blev typ redo att ta tag i en ny arbetsvecka 
Mina skrattgullon <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress