Linda Thorén

All I want for christmas is a playlist
En månad kvar till Jul era galningar! Så vad önskar jag mig i julklapp av er då kära läsare? Jo jag önskar mig musik!
 
Jag har afrikanska körer som sjunger utanför dörren mest hela tiden och jag har ett gäng nedladdade spotify-listor så jag är ju inte utan musik! Men börjar bli lite trött på mina listor och också är rädd att missa nya bra grejer som spelas i stugorna där hemma. Vi betalar dyrt för varje liten MB internet vi använder, så jag prioriterar då inte att lyssna in nya releaser eller scrolla runt bland liknande artister på spotify för att sen inse att jag inte gillar det. 
 
Så snälla kan ni inte skicka en låt eller en lista till mig som ni tror jag gillar!? 
 
I utbyte får ni min och Bea's gemensamma spellista And/Or som vi spelar mycket här i huset. Det är en oklar bandning med favoriter and/or sånt vi tycker passar. Det är också så det står på innehållsförteckningen på juicen vi ofta dricker här. Orange and/or pineapple, mango and/or other fruits. Allt är oklart i Zambia
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress