Linda Thorén

Grenoble
Hej mina hjärtefjun! Jag är tillbaka i Paris nu efter en helg i fantastiskt vackra Grenoble. Eller just staden kanske inte var så vacker, men landskapet och omgivningen!! Mon dieux... Jag och några franska vänner ska vandra i svenska fjällen i sommar, mår typ dåligt nu för att "franska fjällen" är så fint... och så har jag gått och promotat en svensk vandring? Jaja, blir nog fint ändå.
Jag och ett gäng av Challes kompisar road-trippade runt på landsbyggden och tog oss till Audes lilla hemby där hon nu skulle gifta sig med sin Thibault. Thibault och Aude träffades på universitetet (samma som Challe gick på) och 90% av gästerna hade just skolan gemensamt. Jag och Oliver (som också var en +1 var lite lagom utbörlingar när en massa  gruppfoton skulle tas, men vi var ganska nöjda ändå, med bubbel och bubblor. 
Vi dansade halva natten, åt gott och lyssnade inte på ett enda tal? Ganska olika bröllopa kulturer ändå? Men fantastiskt trevligt. Riktig kärleksfest
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress