Linda Thorén

Ledig
Ny favoritgrej ändå! Att vara ledig. Mmm. Minns inte när jag kände mig såhär ledig sist? Inget jobb, inget plugg, inga föreläsningar att förbereda, tal att hålla, mail att skriva och inte heller direkt ett liksom stressigt semesterschema med roliga saker heller. Soft helt enkelt. Har pusslat, stadät och ätit snygg choklad med jordnötssmör och popcorn smak från Amsterdam, i mysdress som matchar pappret. 
 
Farmor och farfar har varit här under min ledighet också! Extra bra! Förebilder i så mycket dessa två <3 Dom är nu ute och tågluffar i Europa och stannade två nätter hos oss. Mys. Vi har ätit gott, strosat runt och vilat. 


Igår var min sista lediga dag och jag och min kompis Diane gick på konsert med first aid kit. Såå bra! Ni kan ju tänka er. Tonsäkra, coola och mellansnack om girlpower och livet som fick publiken  att jubla mer än efter de kändaste låtarna. Hejja! Dom gjorde också helt fantastiska omtolkningar av sina egna låtar, typ det som gör livekonserter så värda! När det liksom inte blir samma sak som att vara lyssna på skivan. Mmm me like. 
 
Nu är jag tillbaka på jobbet, känns kul! Och solen skiner, allt blir ju typ bra då? 
 
Hoppas solen skiner på er också <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress