Linda Thorén

Dans och tårar
Hade sista dagen på Harvest igår. Som vanligt så möttes jag på morgonen av barn som springer emot en och redan då började tårarna bränna bakom ögonlocken när jag tänkte på att detta var sista gången. Men jag klarade mig från att börja gråta! Vi hade först lektion i en timme och sen överaskades jag med en riktig fest! Dans och sång resten av dagen. Det var väldigt väldigt roligt och jag bara njöt av att få hänga med kidsen. Klockan blev sen dags för att gå och några av de mindre barnen (som inte förstått att detta var ett hejdåparty, eller att det imorgon var lördag) vinkade och sa "teacha Linda see you tomorrow". Då satte jag mig ner för att krama om dom och berätta att, nej, vi ses inte imorgon för jag ska åka till Sverige. Dåååå mina vänner! Då ska ni veta att att självaste Viktoriafallen strömmade ner från mina kinder. Aj mitt hjärta asså! Anitah började också gråta och kidsen i de äldre klasserna började också torka tårar och kramas. Två timmar efter att skolan slutat satt vi fortfarande kvar där. Finafina Harvest! shololo, saknad deluxe!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress