Linda Thorén

Sverigetrotter

Hej!

Kul att ni är några kvar här! Trots mer sporadiskt flöde. Lite oinspirerad och i bocka-av-listor-mode har jag varit i de senaste veckorna. Men har haft väldigt roligt ändå! Reser runt i landet och snackar om Zambia, hänger med kompisar, firar födelsedagar, brunchar och tittar på serier. Har fått uppgraderad nivå på sj, sovit på pysandes luftmadrass på konferens, firat påsk, fått en byrålåda hemma hos Jayson och sålt ALLA brickor och nästan alla påsar för for Zambia projektet. Lite sjukt! Har jag ens visat brickorna här på bloggen? Tror inte det! Kommer beställa ett gäng nya så har ni missat får ni en chans till! Gå in på facebook.com/lindaforZambia så ser ni lite hur det går med skolbygge projektet!

Typ så har de sett ut. Så himla balla! Kommentera eller hör av dig om du skulle vilja ha en!

Nu sitter jag på ett tåg upp till Karlstad där jag ska hänga med Emmy i några dagar. Vi ska fira födelsedag och swazilandnostalgia. Känner nu också lite sugen på blogga så slänger kanske upp lite fler inlägg inom kort! Typ om Swaziland, som jag lovat ett tag nu.

Vi hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress