Linda Thorén

Förra helgen
Fredagen förra veckan åkte jag Agnes och Moa hem till Angelica och Matildha. Vi hade med oss de äckligaste chipsen i världshistorien som typ blev intressanta och spännande bara för att de var så sjukt äckliga. Bissara liksom. Vi gjorde drinkar och gick sen ut och dansa i Mont martre. Hade så där kul att 5h känns som 5minuter. 
 
Resulterade i att det inte blev många timmars sömn innan mina två dagar av barnvaktande började klockan 10 nästa morgon. Hängde med barnen hela dagen och på kvällen kom Charles på besök och han blev barnens nya favorit. En sekund efter att han kom in i huset blev han utsatt för jeu de goût, som går ut på att man ska gissa vad det är man äter - kul.
Vår gäst åkte hem och barnen nattedes. Även jag sov uppe i huset och började söndagen den 22:a mars, also known as my birthday, med att en 4 åring som drömt en mardröm och gosade ner sig i min säng.
 
På morgonen väcktes jag sedan av tre skönsjungande och finklädda au pair barn som hade med sig presenter, tårta, fina dikter och en hink med vatten som sedan hälldes över mig (som man gör i Swaziland, såhär!) Dom hade också skrivit om en sång och gjort en koregrafi som sedan framfördes. Hur fina?!?!?!!!
Till eftermiddagen kom det 16 fantastiskt fina vänner hem till mig för att fira. Det blev kakbuffé och gött häng för hela slanten! Fick hur fina grejer som helst och är helt övertacksam över vilka fina människor som lyckats hitta 
 
Så sjukt Glad!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress