Linda Thorén

Avslut
Den sista tiden för mig i Paris var sådär fantastiskt hektisk, man ville krama ur det allra sista!
 
Min sista kväll med min Au Pair familj blev jag överraskad med att åka till fête de lodge, en nöjespark i Saint Germain en Laye som är öppen hela natten typ. Vi åkte karuseller åt middag och mindes ett fantastiskt trevligt år. Så tacksam och glad över att få vara en del av denna familj i ett år! 
 
Kramandes och i tårar sa vi hejdå vi hörs och jag tog ett tåg ner till Marseille för att spendera en vecka med Charles och hans vänner i hans sommarhus i Port d'alon. Om jag inte lärt mig mycket franska under året, så gjorde jag iallafall det nu! Vi solade och badade, dansade rock, tittade på fyrverkerier och vandrade längs havet på små bergsstigar. 
 
Min sista dag i Frankrike för denna gång var den 14 Juli, nationaldag. Jag och de i gänget som fortfarande var kvar i Paris träffades för att ha en sista picnic tillsammans och hela mitt Paris äventyr avslutades med fyrverkerier som varade en mindre evighet. 
 
Sen kramades vi så hårt att det gjorde ont, för nu var detta lilla kapitel avslutat. 
 
Så glad och tacksam för det här året! Fått vänner och erfarenheter för livet. 
 
Merci
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress